JAG ÄR IGÅNG IGEN!


Hej på er! Vet ni vad jag har hunnit med idag? GYM! Äntligen är jag igång igen! Det är obeskrivligt skönt i mina muskler just nu, jag känner hur de liksom vaknar till liv som ur en dvala. Välkommen tillbaka kära kroppen! Det blev en timme gym med fokus på ben och rumpa och jag tog tillfället i akt att testa på lite nya övningar med pilatesbollen som jag hittat hos PT-Fia. Och på tal om personlig tränare så ska jag få testa på det lite gran efter nyår, tack vare min kära vän Martin. Jag ska coacha honom till en starkare, hälsosammare kropp, hur kul ska inte det bli? Längtar!

P.S. Gillar klämvecket jag får till!

Kommentarer
Postat av: Simon

Härligt att du piggnat till igen! :) Se nu inte till att träna för hårt så du blir opigg tills nyår! :)

2010-12-27 @ 14:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0