ZZZZZZ

Morsning. Är ni ens vakna nu? Det är jag (uppenbarligen) och ska snart trampa iväg till jobbet. 6-15 idag och det är precis lika jobbigt som vanligt att komma upp när mobilen ringer 4.45. Aldrig ser väl sängen så lockande ut som nu... Men nej, nu ska jag starta upp den rätta inställningen! Nu är jag ju redan uppe och påväg, lika bra att se det positivt.

Har ni haft en bra helg förövrigt? Min var bra, men kort. Jobbade ju lördag så hade bara igår ledigt. Åkte till Jocke efter jobbet i lördags och myste med tacos och serier (svennigt men bra!) och igår tog mamma och jag oss ut på en liten cykelutflykt. Härlig söndag.

Men nu är det dags att rusa, ha en fin måndag! ♥

Kommentarer
Postat av: Simon

Min helg har varit bra, festade lite här hemma i fredags gick ut och satte oss på sports, orkade inte med så mycket där inne, blev lite för trött, kom hem, var bakis hela lördagen fast på kvällen blev det att åka in till Alf och sitta hos honom och dricka igen. Sedan somnade Alf och jag gick ut själv träffade Kim, fick bitmärken på min hals.. Sen bakis i söndags med, men det hindrade inte mig för att åka och kolla på Nya pirates 4 :)

2011-05-23 @ 10:53:02
Postat av: Emma C

vilken trooper du är som går upp så tidigt. Jag har fått en dålig vana av att somna om efter att alarmet har ringt - inte bra (du kanske läste vad som hände i onsdags...).



Vad mysigt med cykelutflykt. På tal om utflykter måste vi göra en utflykt till Stigtomta i sommar - det tycker jag är på sin plats! :D

<3

2011-05-23 @ 22:28:11
URL: http://emmacaspary.blogg.se/
Postat av: Elin

Hahah, jag sitter och läser bland dina fösta inlägg. Du skrev lite annorlunda då, lite mer aggressivt ;)Men många roliga minnen kan man läsa om. Äppleskrutts-tävlingarna hade jag helt glömt bort :D Jag ser tillbaka på den tiden och kan bara le <3

2011-05-24 @ 12:50:14
URL: http://elinontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0