TAGGAR TILL

Hej på er! Hur har dagen varit, hunnit med mycket eller bara chillat sönder? Jag har jobbat 7-16 och sitter nu med magknip (kastade två mackor ner i en ekande tom mage, aldrig bra) och taggar till inför träning med bra musik. Just nu är det Save The World - Swedish House Maffia och Where Them Girls At - David Guetta, Nicki Minaj, Flo Rida som ligger bäst till. Perfekt till gymmet.

Annars då? Det var bra för mig att komma iväg och jobba lite, klumpen i magen har hållit sig på avstånd under dagen och nu försöker jag hålla mig sysslosatt med annat. Var ute och övningskörde igår med mamma och övade stenhårt på backning runt hörn och backparkera så egentligen vet jag ju att jag kan, det är bara min hjärna som kan sätta käppar i hjulen nu. Och det tänker jag inte tillåta ;)

Jag ska dricka upp mitt te nu och sedan bär det av till gymmet för ett pass. Och förresten, ni kan väl vara världens bästa och hålla en tumme för mig vid tiotiden imorgon? ♥


Piggar på mig med en härlig bild på mig och kära Elin. Gisses, att man skulle sakna sista året på gymnasiet så mycket? Speciellt min trio!

Kommentarer
Postat av: Matildaaa

Duktiga du! Det kommer att gå galant. Ett envist litet jordsvin som du fixar allt! jag hållar tummarnaa <3

2011-05-18 @ 18:28:37
URL: http://matildakarolinas.devote.se
Postat av: Emma C

jag håller tummar och tår! det kommer gå kalas :)



sv: 10 juni. tror att utspringet är 14.00 i hamnen. håll utkik i brevlådan de kommande dagarna ;)

2011-05-18 @ 22:15:51
URL: http://emmacaspary.blogg.se/
Postat av: Elin

Det kommer gå så bra så! You rock mate! :D

Jag saknar också skolan sjukt mycket! Finns så många fina minnen från den tiden, mycket flum och dåliga skämt som vi skrattar åt ändå för vi så himla trötta ;)Saknar även alla hetsiga diskussioner och smågnabb, och alla trevliga samtal i matsalen. :)Student-veckan såklart!! Men framför allt saknar jag mina två bästa kompanjoner <3

2011-05-19 @ 02:13:29
URL: http://elinontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0