OTURSDAG MEN GLAD ÄNDÅ

Hej! Ni ska bara veta vilken otursdag jag har haft idag. Jag har nämligen tagit alla tillfällen i akt och kört över min fot med varuburen, klämp fingarna x antal gånger och fått galna stötar av varudörren. Livet är inte lätt ibland...

Fast det är det ju! För idag är det ju löning, woopido! Nästan 7000 har jag lyckats skramla ihop denna månad, och det känns rätt så mycket bättre än den lilla bidraget från försökringskassan jag levt på varje månad i ett halvår.

Och för att spä på den glada känslan så har min nya mobil anlänt till posten. En HTC Desire Z som jag nu på direkten ska kila och hämta ut. Återkommer självfallet med bild och glädjerop så fort jag hunnit bekanta mig med den!


Nya batterier i kameran också! Nu lovar jag att bloggandet kommer bli bättre. Passade på att pussa lite på mina ömma stackars fingrar.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, najs med ny mobil! :)

2011-05-26 @ 19:18:07
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0