HEMMA-FREDAG

Hej! Här sitter jag och har just käkat godis och ska nu iväg till gymmet. Plus minus noll, eller hur? Hehe.

Hur har eran fredag varit? Min har varit riktigt bra, trots att jag verkligen hade svårt att komma iväg till jobbet imorse. Brukar oftast vara så, att det löser sig med motivationen bara man kommer fram. Så idag har jag varit lite överallt och fixat. Frukten, brödet och lite kassa. Om man alltid fick ha varierande dagar... vilken dröm!

Kvällen blir lugn för mig, med godis x2 (Vanligt + natur, när jag väl ska käka godis så ska det vara ordentligt. Sen är det bra för ett tag fram över!) och Desperate Housewives på datorn. Imorn jobbar jag 7-15 och har fått äran att vara bakansvarig. Min favoritavdelning, så att jobba på en lördag blir nog inte så jobbigt.

Jag ska röra mig mot maskinerna på gymmet nu. Ett svettigt konditionspass kanske? Deal. Ha en ösig fredagskväll hörrni, och ta en öl för mig också! ♥


Pitbulls nya får mig på träningshumör idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0