EN PROMENAD I ALLAFALL


Kvällens enkla middag! Grönkålsstuvning med stekt kassler och en klick kvarg + en käcke med makrill.

Hallå igen! Jag blev alldeles för rastlös för att bara sitta hemma hela kvällen så jag tog mig ut på en timmes promenad och kom hem för en liten sund sedan. Det är riktigt härligt svalt men inte kallt ute, perfekt promenixväder! Hoppas bara nu att mina hälar pallade trycket av en promenad så jag slipper ha ont imorgon. Efter ett långvarigt skoskavande (flera år) och hälseneinflammation kan jag egentligen inte springa och gå längre sträckor utan att känna av det i hälarna. Galet irriterande för en rastlös själ som mig!

Förresten, titta vilen härlig middag det blev ikväll! Nyttigt, gott och så himla enkelt Jaja, nu ska jag slänga mig i soffan med te och kvällis. Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0