26 MAJ

Hej! Kom hem från Jocke för ett tag sedan, åkte dit igårkväll och myste med Chuck hela kvällen. Blev väckt halv åtta av att jobbet ringde och frågade om jag kunde rycka in och jobba, men eftersom jag var i Vingåker bestämde jag mig för att det blev omständigt och somnade sedan om. Himla skönt.

Hade tänkt kila till gymmet och träna en sväng men motivationen har varit dålig och nu mår jag lite illa också. Tar och lägger mig på balkongen i solen istället, och tränar imorn innan jobbet. Mycket bättre.


Kommentarer
Postat av: simon

Åkte till vinåker och myste med chuck? haha, du är rolig du, vad gjorde jocke? eller var han inte hemma? ^^

2011-05-27 @ 00:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0