TRÖTT TJEJ SÄGER HEJ

Hej på er! Jag kom hem från jobbet för en timme sedan och har käkat lite snabb middag (grönsakssoppa + ägg+ knäcke med makrill, mumma!). Nu ska jag alldeles snart kila till bussen och åka till Jocke. Jag har ju sovmorgonom imorgon, så det gäller att passa på.

Att jobba 10-19 idag var nåt nytt. Jag som brukar, och behöver för att hålla huvudet och humöret i kontroll, äta var tredje timme fick det lite motigt. Lunch blev det inte förrän halv fyra. Jag som ätit frukost halv sju! Gissa om jag var hungrig då. Efter påfyllning i magen gick det dock lättare och jag fick lära mig kvällsrutinerna. Känner mig hemma på Ica Nära nu, trivs väldigt bra med arbetskamraterna och stämningen.

Nu måste jag rusa! Imorn är det semmeldagen och då ska det bakas över 1000 semlor. Det är en del! puss och gonatt till er! ♥


Semmeldagen imorn!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ohh vad sugen jag blev på semla nu! Jag har inte ätit någon i år och kommer förmodligen inte få göra det heller, tror inte dom vet vad semla är här borta :(

2011-03-07 @ 23:53:50
Postat av: Sara

Jag är helt fascinerad över hur nyttigt du lever! Jag önskar jag kunde göra detsamma med samma glädje och entusiasm.

Kan bli intressant att jobba i delikatessen under såna dagar. Det blir att slita ordentligt, efter vad jag hört. Lycka till! :D

2011-03-08 @ 12:42:00
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: Simon

Hålller helt med Sara! Satt själv nyss ute i solen med en lättöl... något är fel.. Inte lika nyttigt, men gott och mysigt :)

Lycka till på Jobbet! Glömm inte bort att det är internationella kvinnodagen också! hehe :)

Så ha den äran tjejer, eller vad man säger.

Ska själv åka och jobba snart, vi hinner höras för lite gumman, ta vara på dig :)

2011-03-08 @ 12:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0