TORSDAGSMUMS


Göttigt mellis jag fixade till idag va? Till denna skål med grapefrukt, kvarg, hasselnötter och lite kokosflingor fick jag även ner en knäcke med ägg. Har jag nämnt att jag älskar mat, speciellt frukost och mellis? Mumma. Denna lilla vitaminbomb (som passar grymt bra innan kvällens box-pass!) har jag , som så mycket annat, snappat upp hos PT-Fia. Hon håller förövrigt i en utmaning just nu som jag är med i. Inget socker på 5 dagar! Med socker menas godis/kakor/snabbmat/pizza/läsk/choklad/vitt mjöl/juice/saft/smaksatta youghurtar. Gissa om det är kämpigt ibland? Speciellt när det kommer in smakprov till fikarummet på ICA stup i kvarten... Men jag har klarat det hittils, och tänker fortsätta! Hakar ni på?



Kommentarer
Postat av: Matilda Öberg

va duktig du är! Envis som du är så kommer du klara det galant ;) <3

2011-03-31 @ 20:34:28
URL: http://matildakarolinas.devote.se
Postat av: Elin

Håller med om att frukost är jäkla gott! Fast jag gillar nog alla måltider lika mycket ;) MAT<3

2011-04-01 @ 00:27:01
Postat av: Sara

Åh, det där ser verkligen supergott ut :D Finns hasselnötter verkligen bara att köpa sådär på exempelvis ICA? Haha, lost tjej..

2011-04-01 @ 12:06:23
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: Simon

Jag tror jag kommer fixa det rätt lätt, men jag känner att det kan bli lite svårt att hålla fingrarna ifrån vitt mjöl ;) hehe

2011-04-02 @ 18:54:23
Postat av: Slangar och ledningar

Är du i behov av en kylarslang eller rörkoppling? Hydroscand är idag marknadsledande inom slang och ledningskomponent-branschen i Skandinavien och erbjuder förutom exceptionell service och kunskap ett stort sortiment av produkter som inkluderar bland annat kulventiler, silikonslangar, snabbkopplingar, slangklämmor, hydraulslangar och slangkopplingar. Vi är ditt bästa alternativ - besök oss idag!

2011-09-02 @ 13:34:49
URL: http://www.hydroscand.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0