SERIEJUNKIE

Idag är jag precis som igår hemma sjuk. Klättrar snart på väggarna! Seriejunkie som jag är så plöjer jag avsnitt efter avsnitt av alla möjliga serier. Nyaste tillskottet är Desperate Housewives, och bara idag har jag sett 7 avsnitt. Galet..

 

Nu ska jag i alla fall snart tvinga ut mig på ett ärende som måste göras idag. Egentligen känner jag mig fortfarande för klen (ska vara hemma och kurera mig imorn också) men det är bara att ta sig i kragen. Hoppas ni har en betydligt mer händelserik tisdag än vad jag har.


Kommentarer
Postat av: Embracelets UF - Emma C

Sv: Tack för tipset! Toppen att veta :)



Hoppas att du blir frisk snart. Krya på dig <3

2011-03-01 @ 20:36:21
URL: http://emmacaspary.blogg.se/
Postat av: Simon

Krya på dig vännen :)

Jag ska försöka ha en händelserik dag, ska snart åka iväg till mitt nya jobb igen :)

2011-03-02 @ 08:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0