SEG LÖRDAG




Hej! Idag är jag så seg och trött på att vara förkyld. Vill bara träna!! Hatar att känna sig som ett stycke fläsk och inte kunna göra något åt det. Imorgon ska jag träna, och där med basta.

Dagen började riktigt mysigt i alla fall. Jocke kom hit går och vi lagade mat (pasta med kräftstjärtsås - gott enligt mig, fiskigt enligt Jocke) och kollade på Solsidan och 99 saker man måste göra innan man dör, med Erik & Mackan. Jag slocknade först som alltid, och vaknade då såklart pigg först också. Lite morgonbrottning i sängen innan Jocke åkte hem och sen tog jag en promenad. Det var ju soligt idag, vårkänslor! Efter det har jag försökt ladda om för fest men jag har noll lust att ta mig utanför dörren. Lika lite lust har jag att sitta hemma och mögla, åh... Ska ta mig i kragen och ta mig iväg nu ändå, där här håller ju inte.

Slängde på mig en skjorta och leggings med skinnlappar och fick upp håret i någon slags 60tals-inspirerad knut (som inte vill fastna bra på bild framifrån) på huvudet.

Kommentarer
Postat av: Simon

(pasta med kräftstjärtsås)((?!))

Pasta och köttfärsås har jag hört talas om?!

2011-03-06 @ 02:41:46
Postat av: Sara

Åååååh, jag vill ha det receptet raring!

2011-03-06 @ 15:03:00
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: Sara

Fin tjej btw! Jag såg bra lik ut igår.

2011-03-06 @ 15:03:21
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0