MORGONPROMENAD


Nytt träningslinne ifrån Röhnisch! 240 spänn på Intersports rea, kap!

God morgon! Pigga och glada denna söndagsmorgon? Det är jag, slocknade vid elva-tiden igår kväll framför Desperate Houswives. Drog hem tidigt ifrån festen, för om jag ska vara ärlig ville jag krypa ner i sängen redan innan jag klivit utanför ytterdörren. Så det blev som ni förstår en väldigt lugn lördag för mig. Därför vaknade jag utan problem vid halv sju, pigg och hungrig. När klockan ändå var så tidigt och vädret så himla soligt och fint, passade jag på att ta en promenad efter frukosten. Hurtig får jag väl lov att säga, och klappa mig själv på axeln.

Idag ska jag inte göra nåt vettigt alls. En hemmadag med kanske lite städning, och mycket serietittande. Hoppas ni också tar er ut och njuter av vårsolen, D-vitamin gör underverk för kroppen! ♥

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Hejsan, skulle du vilja ha bloggsvar? tänkte bara tipsa om en tävling jag har där man kan få en bloggsvarsinbjudan, läs mera här: http://robinhoods.se/2011/march/bloggsvarsinbjudan.html#comment

2011-03-06 @ 19:00:56
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0