JAG KAN OCKSÅ FUSKA


Något som jag är bra på är att tala om för er när jag gör bra och nyttiga saker, som till exempel tränar eller äter nyttigt. Men jag kan också "synda", och gör det minst en gång i veckan! Jag är riktigt dålig på att motstå godsaker när jag blir sugen.

Idag hade jag en sån kväll då det bara suger som tusan i smaklökarna. Därför har jag sprungit fram och tillbaka till skafferiet och tagit chokladbitar. Många! Det jag vill komma fram till är att man ska träna och äta bra så ofta man kan, men självklart måste man unna sig ibland också. Kom ihåg det :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är väl en del av charmen med att träna? Att träna så man har råd att unna sig något :D Så känner jag i alla fall, så jag säger bara Käka på!

2011-03-10 @ 23:21:10
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0