BAKISLÖRDAG

Hej! Jag har äntligen kommit upp ur sängen, ut på promenad och är nu hemma igen. Har som ni kanske kan ana haft en bakisdag... Efter en urhärlig promenad i vårsolen är jag dock mycket piggare!

Igår var det nämligen tequilakväll med tre trevlig tjejer. Ölspel, gamla nostalgilåtar på Spotify och den obligatoriska tequilan fyllde kvällen fram till tolv då vi begav oss till Harry's för dans, dans och lite dricka. Mycket trevligt! Dock slutade kvällen alldeles för tidigt eftersom allt i den här lilla hålan stänger två. Men men, man kan inte få allt.

Ikväll ska jag ta mig hem till Jocke och bara lördagsmysa framför serier, men innan det blir det övningsköra och kolla Melodifestivalen. Men allra först blir det renskavsgryta - min favvorätt!!

Kommentarer
Postat av: Simon

2011-03-14 @ 07:16:46
Postat av: Simon

Jag var med bakis i lördags.. Men det stoppade inte mig och jät från att gå ut då med, haha, trött i dag, ja! hehe.

2011-03-14 @ 07:17:30
Postat av: bitte

Hej tävlar ut en snygg shoppingkasse på min blogg ifall du vill va med.

http://www.lovemercury.se/?p=2638

2011-03-14 @ 10:26:46
URL: http://www.lovemercury.se/?p=2638

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0