LÖRDAG

God morgon bloggen! Vaknat till ordentligt? Jag har varit uppe sedan halv åtta och ätit frukost framför tv:n och sedan hunnit ut på en morgonpromenad i solen. Satan vad varmt det är redan nu! Skulle ge bra mycket för att få den här helgen ledig och bara ligga och bränna i solen på en gräsmatta, men det blir jobb istället. 11-19 idag och imorgon har jag stängning 17-22.15. Det är bara att ta en dag i taget så blir det nog lättare, imorgon har jag ju faktiskt halva dagen fri till sol och slappande.

Igår efter jag kommit hem från jobbet parkerade jag mig i soffan med mörkchoklad, lite chips och körsbärstomater. Välförtjänt efter 10 timmarspass! Slocknade vid halv tolv efter det obligatoriska avsnittet av Desperate Houswives.

Nu ska jag läsa igenom dagens bloggskörd och sedan bär det av till jobbet. Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0