UPDATE: SJUKLING

Hej, tänkte bara kika in och visa att jag lever. Jag har gått och blivit sjuk i något (för tillfället) okänt virus/infektion och orkar knappt gå utanför dörren. Musklerna värker och halsmandeln/lymfskörteln (enligt sjukvårdsrådgivningen, jag själv vet knappt vad en lymfkörtel är?) är svullen. Ska ringa vårdcentralen och höra vad de tycker imorgon. Så nu ligger jag bara i sängen och glor serier hela dagarna. Så himla urtråkigt att jag snart klättrar på väggarna. Rastlös själ söker sysselsättning! FORT!

Aja, det är bara att vila och dricka mycket vatten och hålla tummarna att jag frisknat till tills midsommarafton. Både jobb och firande, måste vara frisk!

Kommentarer
Postat av: Simon

Hoppas och önskar du blir frisk snart! Måste ju vara pigg när jag ramlar förbi på fredag!

2011-06-22 @ 13:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0