MIN LEDIGA DAG

Hej! Hur mår ni idag? Jag mår finfint, för idag är jag ledig! Min enda lediga dag den här veckan, så idag njuter jag för fullt. Hittils har jag hunnit tvätta ett par maskiner, pluggat på trafikskolan med Nattis, lagat lunch + matlådor och nu tar jag det bara lugnt här vid datorn. Planerar att parkera röven ute på balkongen och fånga lite solstrålar också, så de där molnen utanför gör bäst i att försvinna. Nu.

Skypade med min kära vän Elin som är i Australien och jobbar som Aupair som en liten stund sedan. Vad jag saknar dig Elin! Se till att snabba på de här veckorna som är kvar tills du kommer hem, och njut av Australien tills dess :)

Nu ska jag kila ner till tvättstugan och byta maskin, sedan blir det lite plugg ute i solen. Ikväll åker jag till min bästa Jocke! Ha en riktigt fin onsdag, pusss ♥


Den här glada bilden från förrförra våren passar himla bra idag.


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vill också ha svensk sommar! Inte långt kvar nu tills vi ses! Baaara en och en halv månad... ;)

2011-06-03 @ 01:05:48
URL: http://elinontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0