BUNKER


Här ligger jag nu, i min bunker. Det är ju så satans ljust ute hela tiden så jag hängde upp två filtar i fönstret och vips! mycket lättare att sova. Tänkte passa på att vila så mycket som möjligt idag.

Det där med att jobba idag blev ju ett riktigt skämt förresten... Igårkväll fick jag feber och blev alldeles bölig av ångest för att jag ställde till det för de på jobbet. Men att vara sjuk kan man ju faktiskt inte rå för (intalar mig själv...). Passade på att sjukanmäla mig hela helgen så att jag kan vila upp mig till på måndag. Den här sjukan är så opålitlig, på morgonen känner jag mig nästa frisk och sedan går det sakta utför framtill kvällen då febern slår till. Och jag är inte det minsta förkyld? Aja, bara att vila vidare och hoppas det släpper SNARAST.

Glad midsommar på er! Och ta en sup och en sillbit extra från mig också är ni snälla. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0