BÄTTRINGSVÄGEN?

Hej hallå dagboken! Hur mår du idag? Jag tror att jag är på bättringsvägen här hemma men vill inte säga för mycket. De senaste dagarna har det gått fram och tillbaka mest hela dagarna med huvud- och muskelvärk. Imorgon ska jag jobba i alla fall! Just i detta nu undrar jag vad jag gett mig in på (en jäkla massa kassatimmar med ett dunkade huvud och värkande rygg...), men jag kunde verkligen inte lämna stackarna på jobbet i sticket med ett tomt midsommarpass att fylla. Alvedonen och vattenflaskan ska med, det är ett som är säkert. Och Dextrosol!

Nu ska jag göra i ordning lite te och mellis och se om ögonen förmår sig att orka med en bok. Krya krya mig nu!!


För att hålla mitt humör upp blev det denna ögonfröjd! Proteinpannkaka med banan&kesoröra, rabarbervisp, frukt och bär. Gött, och nyttigt sägs det också!

Kommentarer
Postat av: Elin

Det där såg ju inte lite gott ut! Trotts jobb och sjukdom så hoppas jag du ändå får en fin fin midsommar :)

2011-06-24 @ 01:30:06
URL: http://elinontour.blogg.se/
Postat av: Sara

Du kan du, verkligen. Önskar jag hade samma motivation när jag lagade mat.

2011-06-30 @ 15:59:11
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0