SLEEPY

Hej, shit vilken dag jag hade igår. Det blev en rejäl utekväll i fredags med fina vänner och jag kom inte i säng förräns 4-halv fem tiden. Kanske inte så konstigt att jag och Jocke sov bort i stort sett hela dagen då? Vi gick bara upp för att äta frukost och lunch, sedan tillbaka till sängen. Jag fortsatte sovandet så fort jag kom hem också, låg och halvslumrade till Scrubs hela kvällen. Tråkigt att missa en hel soldag, men nu är jag helt utvilad och redo för denna söndag! Gick ut på en morgonpromenad efter frukost och ska nu cykla ner till sjön och lägga mig med en bok och fånga några soltimmar. Senare blir det solariet (har tröttnat på att gå runt likblek pga allt jobbade denna sommar) och gymmet! Vi hörs senare eller imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0