TENERIFFA DEL 3

Har ju glömt bort att visa er resten av bilderna från Teneriffa! Tiden går så fort, nu är det redan tre veckor sedan jag var där. Hur som helst, här kommer lite mer bilder.













Det var alltså del 3 av bildserien, imorgon får ni del 4 (ska försöka komma ihåg!) och då blir det bilder från när vi besökte vulkanen Teide. Nu ska jag fortsätta dagen med att baka, förslagsvis scones med blåbär! Det blev inget gym idag, vaknade med sån jäkla träningsvärk att jag tar en promenad-dag idag istället. Promenader är utmärkt träning! Ha en underbar dag (det är ju sol ute!!) så hörs vi ♥

Kommentarer
Postat av: Simon

Ofta redan tre veckorsen ?! Shiiiit!



skicka några scones till mig!

2011-01-27 @ 15:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0