GALEN DRÖM


Min lilla sötnos ♥

Hej! Jag har precis haft en liten gosstund med Evert här och kan konstatera att han blivit lite tamare. Det gäller bara att gosa lite varje dag så ska han nog somna gott i min hand snart.

På tal om sova gott så var det något jag INTE gjorde inatt. Drömde en helsjuk dröm som innehöll att jag blev så arg/ledsen/rädd att jag höll på att kvävas och var tvungen att ta astmamedicin. Det kändes verkligen svårt att andas på riktigt! Vaknade alldeles varm av att Jocke la handen på mig och frågade vad jag drömt eftersom jag flåsat en massa. Kan tala om att det var skönt att vakna upp ur den drömmen i alla fall. Någon av er som drömt något galet på sistone? Något som känns så verkligt att ni vaknat och trott på det?

Nu luktar det mat här så ska kila ut till köket och hjälpa mamma med det sista. Baconlindade biffar, mumma... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0