DAGENS MELLIS


Denna superhurtiga dag med två gympass behöver man extra mycket bra energi! För att jag ska fungera om dagarna behöver jag äta 5 ggr/dag, och på fasta tider. Det kan folk i min omgivning skriva under på, utan mat blir jag förjävlig. Grinig, orkeslös och argsint. Så för att slippa sånt onödigt äter jag mellanmål! Detta mellis på bilden är inspirerat av PT-Fias recept (undra hur många gånger jag kommer nämna denna underbara blogg här?) och är en riktigt vitaman- och proteinkick. Lite filmjölk med blåbär, linfrö, mandel och skivad kiwi (MED skal! Det har jag nyligen lärt mig, och lär nu er! Mycket nyttigare så, konstigt nog.) och till det en knäckemacka med keso och bönor. Och en kopp se såklart! I ♥ TE.

Kommentarer
Postat av: evelina carlson

mums!! (bortsett från bönorna..) hihi

2011-01-20 @ 22:05:12
URL: http://lillie.blogg.se/
Postat av: Simon

Ser rätt gott ut men gillar inte bönor sen stavas te just te och inte se :)

2011-01-21 @ 09:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0