AT TENERIFFA

Hej pa er dar hemma! Sitter just nu i hotellets datahorna och haller kontakten med Sverige lite. Trots att det ar underbart vader med massa sol har sa far jag erkanna att jag saknar hemma lite grann. Ska anda passa pa att njuta de resterande dagarna, och bli riktigt brun!

Vi bor pa ett hotell som ligger i Los Gigantes har pa Teneriffa, som heter Tamaimo Tropical. Superfint hotell med en lyxig utemiljo, och fint vader saklart ;) Runt omkring ligger det en massa olika restauranger med mat fran hela varlden, sa vi far variation vid varje maltid. Och sa bjuds det pa alkohol vart an man vander sig! Igar fick vi en flaska champagne till lunchen nar vi at Paella. Bade jag och Becca blev lite runda under fotterna sadar pa ljusa dagen i gassande solsken. Haha.

Nu ska vi strax borja leta efter en restaurang att kaka middag pa, sedan blir det tidigt i sang som vanligt. Solen och alkoholen man far i sig vare sig man vill eller inte, tar energi som bara den. Imorn blir det sola igen for tredje dagen! Hoppas ni har det bra trots att det ar lite kyligt. Adios amigos! ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda Öberg

gud vad avundsjuk jag blev nu. :P stek lite åt mig!! <3

2011-01-13 @ 17:44:05
URL: http://matildakarolinas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0