ANINGEN GLADARE TJEJ


Direkt efter mitt reseriutbrott stacka ut på en powerwalk som heter duga. Gick så argt och fort man kan göra utan att börja springa och pulsade även över en snötäck åker. Svettigt vill jag lova, och det var vad jag behövde för att bli av med ilskan. Nu är jag gladare! Det som gjorde att jag blev arg förut var egentligen inte snön, det var mer det som fick bägaren att rinna över. Jag är en väldigt nervös person som (motvilligt) stressar upp mig så fort jag får tillfälle och just nu finns det mycket i mitt huvud som flyger runt. Resa bort en vecka från nära o kära, flyga för första gången, få tag på ett jobb och sluta leva på bidrag, bli fit, vara hälsosam, vara nöjd med mig själv. Självkänslan har jag lyckats bättra på en aning med hjälp av Bra-bok, men det kommer törnar när man minst anar det. Speciellt när jag söker en massa jobb men aldrig får napp.

Ska fortsätta göra den här dagen bättre. Upp och hämta resväskan och börja packa, skrubba duschen för att göra mamma glad, träffa Ewis och kramas hejdå och sedan åka till Jocke puss&krama ännu mer. ♥

Kommentarer
Postat av: Simon

Ah, du ska se att det går bra att flyga, det är igentligen ingenting, det är som att åka tåg, fast du märker inte att du rör dig fort som fan :)

Se på det som att det ska bli spännanade istället för att stressa upp dig :) Det kommer gå kanon älskade vän! :)

2011-01-07 @ 14:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0