ÖVERKÖRD GRÄVLING


Precis så känner jag mig, som en överkörd grävling. (Inte för att jag kunnat fråga någon sådan hur det känns, men min instinkt säger mig att det nog är såhär.) Att gå upp svintidigt och jobba 8 timmar, konstant stående eller på huk, tar död på mig. Jag vill inte klaga, för jag trivs verkligen med att jobba i butik till 98% och är jätteglad att få vara på just Ica Nära, men jag är så klen! Jag behöver äta var tredje timme, sitta ner på en stol ibland, och vara varm. Utan dess tre faktorer går jag in i en seg gröt som får tiden att snigla och kroppen att  demonstrera. Om jag hade fått en lön för mödan hade det nog känns lättare, men inte än..

Sådära, nu har jag klagat klart och ska byta om till träningskläder. För hur trött jag än må vara så är det box ikväll, och om jag känner mig själv rätt skulle jag bara bli jäkligt sur på mig själv om jag hoppade över ett pass. Dags att ställa in fight mode.

Kommentarer
Postat av: Matilda Öberg

Du är duktig som kämpar på min vän! Håll ut och visa framfötterna så kommer det vara värt allt slit <3

2011-02-24 @ 21:02:04
URL: http://matildakarolinas.devote.se
Postat av: Simon

Jag säger som Matilda! Keep up the good work!

2011-02-25 @ 07:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0