NR 4: EN BILD FRÅN EN KONSTIG TID I MITT LIV

Det var sommaren 2008 och jag var nykär till tusen. Trodde jag i alla fall. Förälskelsen byttes snabbt ut emot förvirring och en snabbt sjunkande självkänsla. Kvällen på bilden är ifrån Malmamarken i Malmköping och vi rökte vattenpipa och drack smuggelsprit tills vi inte kunde stå längre. Jag rökte min första cigg och fick en rejäl nickokick. Jag tappade bort min väska med plånbok och nycklar. Jag var kär. En dag senare hängde jag över en stol på en fest jag egentligen inte var bjuden på (med mig hade jag förövrigt Matilda, kommer du ihåg den här galna kvällen?), och spydde som en tok (för mkt sprit på för kort tid är aldrig bra...). Fick mitt hjärta krossat och självkänslan brutalt borttagen av den jag kärar ner mig i. Kort sagt en jäkligt konstig, lycklig, hemsk och snabb tid. Allt på en gång.

 

Det är himla tur att livet går vidare och att det finns nya vägar att kära ner sig på. Vägar som är så mycket bättre :) ♥


Kommentarer
Postat av: Simon

Det är väl av dessa tider man lär sig? :)

2011-02-10 @ 07:25:06
Postat av: Matilda Öberg

haha jaa shit asså! :D det var då jag hittade min mobil i en skrivare :S haha gäälet.

2011-02-10 @ 20:21:05
URL: http://matildakarolinas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0