NR 2: EN BILD PÅ MIG SJÄLV


Ni får ju se bilder på mig mest hela tiden, men här har ni en bild på mig som jag ser ut allra mest. En slarvig knut på huvudet, en kofta och leggings. Och med tekoppen i högst hugg, älskar te! Jag kan ju passa på att beskriva mig själv lite när inlägget ändå ska handla om mig. Jag är en 19 (snart 20) årig tjej som lätt blir rastlös och börjar klättra på väggarna. Därför har jag skaffat mig ett stort tränings- och hälsointresse och går mer än gärna en promenad om dagen. Jag ser även till att hinna med ett par pass på gymmet i veckan, och en danslektion. Dansa har jag gjort sedan 7 år tillbaka, och det är Jazz jag dansar. Jag älskar kicken man får av att uppträda med en färdig koreografi, men jag hatar att skapa danser själv.

Jag som person är utåt sett alltid glad och positiv och jag försöker bli mera positiv inåt också. Just för tillfället är jag arbetslös och har just börjat praktiser på Ica Nära. I framtiden vill jag bli personlig tränare, och senare kanske avancera uppåt inom hälsa.

Jag bor med min mamma och en liten tjock dvärghamster i en lägenhet i Katrineholm. Hamstern heter Evert och är ganska ny i familjen. Min pappa har jag i Oxelösund, en halvsyster (men allt utom genetiken säger att vi är helsyskon, vi har alltid bott ihop) har jag i Stockholm och en annan i Nyköping. Dessutom har jag de galnaste, bästa vännerna man kan tänka sig, och en underbar pojkvän som jag tycker är det finaste som finns. ♥

Jisses, det blev långt det här! Men nu vet ni i stort sett allt om mig!

Kommentarer
Postat av: Matilda Öberg

(fortsättning) "Jag är även mycket saknad av min gamle vapendragare Matilda, men som tur är så kommer hon hit och busar snart!" :D <3

2011-02-07 @ 21:33:16
URL: http://matildakarolinas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0