HEJDÅ DUD

Ikväll har jag tagit ett beslut som jag länge funderat över. Ifall jag ska fortsätta dansa på DuD eller inte. Jag bestämde mig för att sluta. Min tid där är helt enkelt förbi, och har nog varit det ett tag. När jag tänker efter riktigt ordentligt så var sista gången jag verkligen njöt av att dansa där för ett år sedan. Då uppträdde vi till Metallica och jag fick äran att dansa längst fram. Då kunde jag min grej! Nu för tiden svansar jag bara efter och har tankarna på helt fel ställe. Sätter spärrar i huvudet och lider av att ta de där staplande dansstegen.

Min tid som jazzdansare på DuD är över efter 7 år och bara genom att säga det rakt ut känns lyftande. Nu är det full energi på roliga pass på gymmet som gäller istället. Och tankarna de lägger jag på körkortet istället för på piruetter och padebore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0