HALVDAG!


Wiiho! Idag jobbade jag bara halvdag på Ica Nära och fick gå hem tolv (har bara praktik 36h/veckan = en halvdag/vecka), såå skönt. Man tänker inte på hur mycket jobb det finns i en butik, helt galet mycket att göra. Idag har jag fått baka precis som resten av veckan och idag fick jag ett större eget ansvar. Läskigt, men kul! Det som är svårt är att komma ihåg de olika tiderna och temperaturerna på bröden, men det fäster lite info för varje dag som går. Tur nog! Imorgon är det 7-16 som gäller, och sedan är det HELG. Helg!! Jag längtar som en tok för den här helgen kommer bli awesome. Imorgon hoppas jag på att mysa ner mig med Jocke i Vingåker. Lördagen fortsätter sedan med ett svettigt gympass och till kvällen fest och utgång. Längtar efter att få slå klackarna i taket ordentligt!

Nu ska jag dricka upp min andra mugg te och bara njuta av lugnet en stund. Ikväll blir det boxpass! Och ni vet ju hur jag känner för boxning :D

Kommentarer
Postat av: Simon

Skönt att äntligen få njuta av en riktig helg med en veckas jobb innan! :D

2011-02-10 @ 16:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0