FRUKT- OCH GRÖNTANSVARIG

Nu ska jag strax krypa ner i min härliga säng (som kunde varit ännu härligare med en mysig pojkvän i, får hålla mig tills imorn!) och sova en välbehövlig sömn. Imorgon ska jag nämligen få breda ut mina vingar och testa på att vara frukt- och gröntansvarig på Ica Nära. Lite för att se hur mycket jag lärt mig. Jag får erkänna att det är lite pirrigt, jag blir alltid så uppstressad när det finns ansvar med i bilden. Men det ska nog gå så bra så. Jobbar bara halvdag också vilket är ett plus. Hemma halv ett en fredag, wiihoo!!

Gonatt med er, och kom gärna förbi och handla lite frukt imorn förmiddag ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Det kommer gå alldeles utmärkt ska du se! Jag håller tummarna :)

2011-02-24 @ 22:19:50
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: Simon

Det fixar du helt klart :)

2011-02-25 @ 07:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0