DET TAR SIG?


Hej på er! Det är fredag idag, hur härligt är inte det? Jag började dagen med en timme på gymmet. Hade lite orostankar i huvudet så det var skönt att träna av sig lite. Efter det har jag fixat och donat med en uppkommande fest, som kommer äga rum i april och som idag blev spikad. Nämligen min, Ewis och Nattis 60års-fest! Det ska bli så satans kul! En riktig pangfest som heter duga. Jag kan inte riktigt förstå att vi bli vuxna på riktigt nu, 20 år. Systemet, klubbar och en öppen värld. Låter ju rätt bra när man lägger upp det?

Och en till grej som gått och blivit spikad är min praktik! På måndag 8.00 kommer jag infinna mig på Ica Nära här i K-holm. Underbaaaart! Det ska bli så skönt att ha något att göra om dagarna istället för att sega här hemma.

Nej nu måste jag ta mig i kragen och göra rent Everts bur. Det luktar inte gott här... Ikväll blir det Daniel Adams-Ray! Tänka sig att han kommer till vår lilla håla.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, jag önskar jag hade haft någon sån där riktigt stor 20-års fest. Jag ångrar nästan att jag inte tog tag i det.

2011-02-06 @ 12:38:24
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0