BAKISDAG MED GREY'S


Ni ska bara vet hur jag mår idag... Bakis!! Har mått illa hela dagen så blev tvungen att ställa in zumba-passet jag tänkte ägna kvällen åt. Så himla tråkigt, hade sett fram emot att skaka rumpa! Istället tänker jag spendera dagen i sängen med Grey's och bara tycka synd om min stackars mage. Förövrigt börjar jag få lite smått panik över att jag bara har lite mer än en halv säsong kvar att titta på. Vad ska jag lägga all min dyrbara slappartid på sen?!

(På den här sidan kan ni förövrigt kolla på Grey's, eller vilken annan serie eller film ni vill för den delen, världens bästa sida.)

Kommentarer
Postat av: malin

jag försöker se på denna sidamen det funkar inte? Har installerat DivX player men det funkar inte iaf :S vad gör jag för fel?

2011-02-15 @ 09:32:04
URL: http://fiama.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh, man kan inte göra annat än att älska Grey's!

2011-02-16 @ 10:34:05
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0