5 TE, 40 SNYT


Efter ungefär 5 muggar te och 40 snytningar börjar jag bli aningen rastlös och trött på det här att vara hemma. Jag vill ut, vara frisk! Men men, det gäller att bita i det sura äpplet och hålla ut. Att försöka stressa fram en frisk kropp slutar alltid illa.

Nu när jag har så mycket tid har jag hunnit spana in hela Modekungen och Nellys utbud, och fastnat för denna. Från Nelly, under 300 spänn. Om jag inte vore skuldbelagd upp till öronen skulle jag klicka hem den utan att blinka. If only...

Kommentarer
Postat av: joel

Hej Lovisa

Jag arbetar med en sajt som vill sprida kunskap om ökad säkerhet på datorn och personlig integritet på nätet. Detta är användbar kunskap för bloggare, som dig. Därför kan du hjälpa oss att hjälpa dig och andra, genom att länka våran sajt. För detta kommer du få två trisslotter som tack för hjälpen.



Tack på förhand

/ Joel

2011-03-01 @ 03:18:36
URL: http://mjukvara.se
Postat av: Sannie

När du var liten, vad ville du bli när du blir stor? :)

2011-03-01 @ 11:31:57
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0