UPDATE


Hej hallå! Jag kom just hem från gymmet där det blev ett 60min-pass. Lite kondition + ben + mage. Känner ni precis som jag att beach 2011 närmar sig rysligt fort? Ujuj... Men än finns det hopp om att tajta till sig så jag kämpar på, ingenting är omöjligt.

Dagen på praktiken har förövrigt rullat på hur snabbt som helst och jag har fått flänga runt överallt och hjälpa till. Alla vill ha Izors arbetskraft ;) Och jag trivs som fisken i vattnet. Kassa, posten, baka, frukten och kollo - det mesta sitter som det ska! Inte blir det sämre av att jag blivit erbjuden ännu mer jobbtimmar (med lön)! Det går bra nu.

Lovisa ♥ ICA.

Kommentarer
Postat av: Simon

Glad för din skull! Nästan lite avis med ;) <3

2011-04-05 @ 12:41:15
Postat av: Jät

Härligt, det här har du gjort dig förtjänt av, sa ju att det skulle lösa sig så småningen!

2011-04-06 @ 21:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0