TAGGAR TILL


Dålig bloggare här, dålig bloggare... Känns som det enda jag gör är ber om ursäkt för dålig uppdatering? Hur som, just nu sitter jag och kollar igenom gamla festbilder och kom på att jag saknar (den något trötta?) filuren ovan till höger! Elin, kom hem från Australien nuuu!

Jag är även riktigt sugen på en sjujäkla valborg, men av den enkla anledningen att jag inte kan säga nej (...) så ska jag jobba på söndag. Börjar dock inte förrän 11, så några stänkare ska jag nog kunna klara. Planerna för valborgskvällen ser just nu ut att bli grill följt av hemmafest, och så hoppas jag på Statt eller liknande för en jäkla massa dans. Vilka är med mig på den?

Förresten! Imorgon har jag min sista praktikdag och ingen är gladare än mig! Efter tre månaders gratisjobb tröttnar man, och det ska bli välbehövligt med lite äkta lön. Jag har lyckats få både vikariat på 20h/veckan + sommarjobb så det känns finemang.

Det var all uppdatering för ikväll, nu ska jag tvinga röven upp från stolen och bort till gymmet. Vi hörs snart (vi kan ju hoppas i alla fall..) igen!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha Älskar den bilden! Jag saknar dig också!! Jag vill också fira Valborg. Det är lite dåligt med festande här borta:( Jag saknar att festa ihop med dig. Vi har alltid så himla kul ihop :D

<3

2011-04-28 @ 01:53:49
URL: http://elinontour.blogg.se/
Postat av: Matildaaa

Så jäkla glad för din skull! :)

2011-04-28 @ 20:45:22
URL: http://matildakarolinas.devote.se
Postat av: Simon

Dålig bloggare?! Nänä! Du är grym!

Jag är minst lika glad för din skull som Matildaaaa är!

2011-04-28 @ 23:20:18
Postat av: Sara

Kul att du fått så mycket jobb! :) Är glad för din skull. Förstår det där med valborg. Skulle upp halv åtta morgonen efter. Shit vad svårt det var kan jag säga! :)

2011-05-03 @ 14:17:32
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0