SYSTERHELG


Hej på er! Igårkväll hade jag en supermysig kväll hemma hos Jocke. Vi klurade länge på vad vi skulle äta och kom sedan fram till något grill-inspirerat. Vitlöksmarinerad fläskkarré med potatiskroketter, tsatsiki och grönsallad. Mumma. Som om inte det vore nog slog vi till på macarons och glass till efterrätt.

När jag kom hem idag väntade min kära syster här hemma för att fira påsken med oss. Jag stack iväg och körde att stenhård timme styrka på gymmet och följde sedan med syster ut på långpromenad i solskenet. När vi kom hem lagade vi världens godaste fajitas och kollade på Harry Potter 4:an.

Imorgon är det jobb som gäller för mig så det är bäst att jag hoppar i säng nu. 9-17 imorgon och 11-18.30 på söndag. Jag säger bara pengar...


Nattinatti med er och Glad Påsk för all del! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0