TORSDAG 23 SEPTEMPER


Lagom oseriös som vanligt.

Hej och gonatt! Tänkte bara slänga in ett inlägg under reklamen på tv4play, kollar på Välkommen åter. Idag vaknade jag hemma hos Jocke, var hungrig och jobbig och tvingade upp honom för frukost, blev attackerad av tre söta hundar titt som tätt, kom hem, lagade spagett och köttfärssås till mig och mamsen och stack sedan iväg och dansade. Och idag kändes det som den där dumma spärren jag haft i några veckor äntligen börjar släppa! Klumpigheten och det superdåliga korttidsminnet börjar ge sig och hälsar min gamla danskunskap välkommen tillbaka, hoppas vi ses nästa torsdag igen.

Jag hälsar även PMS-kärringen välkommen... Hon som ser allt som en pik och som vill äta choklad hela dagarna. Men men, det är bara att käpma på! Imorgon har jag ett möte med Personalstrategerna, ev. träning, en träff med Snusen och utgång på kvällen att se fram emot. Lika bra att lägga sig med Harry Potter i  högsta hugg redan nu.

Gonatt finisar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0