TRAFIKTEORI



God morgon! Har ni märkt vilken storm det är ute idag? Inte för att jag har tagit mig utanför dörren idag, men det viner och piskar utanför fönstrena! Dock är det ju strålande solsken så man kanske borde ta sig ut på balkongen åtminstone?

Idag började jag dagen med att efter frukost sätta mig och plugga trafik i två timmar (lagom trött tjej bild 2). Trots att det kan vara rätt tungt att sätta sig ner och plugga, så går det ju snabbt bara man kommit igång. Hälften av proven i boken är gjorda nu i alla fall, men jag måste ta mig ner till trafikskolan och komma igång med deras prov också. Den här veckan har jag även min första körlektion... Lite pirrigt eftersom jag knappt övningskört på två år, men det går säkert fint ändå.

Planerna för dagen är inte särskilt storslagna men det känns skönt. Lite mer plugg, Harry Potter och fönstertvättning bara. Magen börjar kurra också, men innan hungern ska stillas blir det lite Gossip Girl. Vi hörs senare eller imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0