TILLFRISKNANDE/SKOGSRÖJET

Pangförkylning var det ja. Idag mår jag bättre och har knappt någon feber alls, men en grym huvudvärk. Hur som så tänkte jag orka med att slänga upp lite bilder från Skogsröjet som var i helgen. Det blir bara de godaste gobitarna för det är så himla många bilder, och alla ligger även uppe på Fb. Men här har ni en del av dem i alla fall!
































Sammanfattningsvis så var det en grym helg! Trots regn, en spya över benen, alldeles för mycket politiksnack och kyla. Dock så har minst tre av oss ifrån vårt camp blivit sjuka men det är väl smällar att ta det. Nu längtar jag som attan till nästa sommar då vi redan har planerat in Peace & Love. Åh vad jag saknar den festivalen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0