SJUK DRÖM

Shit, inatt drömde jag nåt helsjukt och vaknade upp helt deppig och orolig. Jag har (som man alltid gör med drömmar?) lyckats förtränga det mesta, men den röda tråden var att jag var på väg hem till vår förra lägenhet närmre stan och det var kolmörkt. Jag råkar gå in i nån snubbe som bara "Heeeeej, och vart tror du att du ska nånstans?" och hakar tag i min arm och tvingar upp mig i lägenheten. Jag skriker men ingen hör, vi kommer upp till lägenheten och jag hotar med att ringa mamma och hennes gubbe och på nåt sätt lyckas jag och de kommer och slänger ut killen. Vad han skulle göra med mig har jag hel förträngt men känslan säger mig att det inte var nåt trevligt... Hur som så var jag skapligt förvirrad när jag vaknade och skulle iväg på möte med Personalstrategerna (som förövrigt gick fint).

Ska ska lugna ner min ihopsnärjda hjärna med lite House och te nu, och lite senare blir det stan för att leta bebispresent. Efter det dans! Vi hörs senare eller imorn. ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Lyckligtvis fortsätter dom vara lika bra, så det går ändå. Fortare än man faktiskt tror ibland. Läste nog ut femman, med dess 1001 sidor, på kanske 3 dagar :)

Åh tack så mycket! Det hoppas jag också att det gör. Men jag har kommit igång med mina vitaminer igen, ska fortsätta träna och få igång immunförsvaret samt följa lite kostråd jag fått så lär jag vara back on track inom en relativt snar framtid.



Åh fy fan för såna drömmar. Drömmar som får en att känna sig obekväm och förvirrad även när man vaknar. Oftast finns det inget som helst sammanhang eller förklaring till varför dom kommer heller :/

2010-09-16 @ 11:44:22
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0