NYTT KÖP


Dessa godbitar fick jag med mig hem från stan idag. 299 kr gick de på och det unnade jag mig trots min dåliga ekonomi just nu. Eftersom det inte blir något Safirenbesök ikväll så sparar jag in 100 kr, plus mina sålda leggings på Tradera för 135, så kan man säga att det blev plus minus noll. Känns skönare för samvetet då.

Jag träffade ju min bästa vän Ewis idag och hennes lilla Tilda. Om ni kollar in på hennes blogg så får ni se en bild på henne, hur söt som helst. Vi gick en sväng på stan och pratade om allt o inget som vi missat i all bebisuppståndelse. Väldigt skönt att ha tillbaka sin snus!

Just nu väntar jag på att mamma ska komma upp med pizzan vi beställt som jag är helt galet sugen på, så sugen att jag inte kunde koncentrera mig på Harry förut när jag läste haha. Mat i magen nu tack!

Hoppas ni får en härlig fredag! ♥

Kommentarer
Postat av: evve

dem är så sjukt snygga!

2010-09-25 @ 01:21:01
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0