UPPSKRIVEN PÅ LISTAN


Hej! Kände att det var dags att höra av sig lite här till dig bloggen. Har varit dålig på att formulera mig i skriftlig form några dagar, men nu var det nog. Idag har jag faktiskt kommit ett steg närme jobbmöjligheter! Jag har varit och skrivit upp mig på vikarielista för förskola och fritids och kan numera bli inrigd för jobb. Sjukt bra! Firade det hela med att ha en riktig slöar-dag hemma. Har inte gjort mer än sett film, tv, läst, pluggat lite trafik och småätit. Tröttnade på det typ direkt men orkade inte gå ut i regnet och bli blöt så vad gör man.

Nu ska jag snart sätta mig på bussen hem till Jocke och mysa till det med Gumball och Lite sällskap. Perfekt. Hej på er ♥

Kommentarer
Postat av: matilda

Vad duktig du är! Jag har också blivit flitig och skickat ut cv osv, nu jäklar ska vi ta tag i vuxenlivet :)

2010-10-20 @ 21:14:08
URL: http://matildaflugsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0