SOM ATT SLUTA RÖKA?


Hittade den här gamla bilden från skolan i vår/somras någon vecka innan studenten. Åh ser ni hur skönt vi hade det, de där sista underbara studentveckorna?

GISSES vad jag är chokladsugen!! Och att veta att jag inte FÅR äta något sånt gör det hela bara ännu värre. Jag har nämligen gjort en pakt med mig själv om att inte äta något onyttigt på en vecka, för att bli av med mitt sötsug och småätande. Jag har alltid haft lätt för mig att bli galen i saker, tex socker eller korv (haha ja, KORV), det räcker med att jag äter liiiite lite för mycket en kväll så är jag fast. Tänker bara på det där jag inte riktigt får äta. Som att vara en rökare och försöka sluta med det kan jag tänka mig. Det där med att bli lättantändlig i avhållsamheten har jag jag alla fall redan stött på, jag slänger ur mig snabba, spydiga kommentarer titt som tätt och tycker att allt är så himla orättvist. Någon som känner igen sig? Andra dagen av pakten idag, alltså 5 dagar kvar... Hur ska jag klara detta?!

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: åh men tack så jättemycket! va glad jag blir :)

2010-10-12 @ 19:02:24
URL: http://sofiaelisabet.webblogg.se/
Postat av: Susanna

2010-10-13 @ 09:00:44
Postat av: Johanna!

Åh minns den där dagen!!

2010-10-13 @ 19:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0