PARFYMBEKYMMER


Klickade runt lite och kom på att jag bra gärna skulle vilja ha en ny parfym. Hittade den här sidan (Club4Beauty) som säljer parfym, smink och hudvård till riktigt bra pris, halva priset i vissa fall. Just nu har jag den rosa Fizzy by Alyssa Ashley hemma, men tycker ibland att den är lite väl stark. Hittade en update av Fizzy, Fizzy Blue och två olika från DKNY som jag föll för lite extra. Den rosa med vårblommor och den röda med äpple och hallon. Låter väl smarrigt? Så fort jag har pengar i plånboken (tycker jag säger den meningen rätt ofta nu för tiden) ska jag slå till på någon av dem.


Kommentarer
Postat av: DAISY

Jag har den rosa, älskar den :)

2010-10-14 @ 19:43:33
URL: http://daisykewk.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag har den mellersta och den är gudomlig. Älskar den verkligen! Och den till höger har jag velat äga själv. Har dock inte kommit mig för att lukta på den ordentligt än. Luktar den så gott som man inbillar sig?

2010-10-14 @ 21:41:27
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0