KÖPER SALLAD OCH GÅR PÅ FEST



Hej och hå, då var jag redo för ännu en kväll av festligheter! Dock var jag nykter hela kvällen igår, men idag går vi all in. Jag har en dum vana att fastna för grejer och göra dem på repeat tills jag tröttnar, som den här frisyr som jag hade igår till exempel. Perfekt när håret inte riktigt vill samarbeta utsläppt. Samma kavaj har jag också för den är ju så partajig. Uppdaterade med en annan klänning och mina favoritörhängen i alla fall, det är detaljerna som gör grejen!

Hade en supermysig kväll i Vingåker igår men vaknade galet tidigt och kunde verkligen inte somna om. Jocke däremot ville aldrig vakna och den där monsterhungern som smyger fram när jag inte får mat växte sig starkare och starkare tills det blev outhärdligt och jag gick till anfall. Stackars Jocke, jag är verkligen inte rolig när jag är hungrig. Börjar känna att det där monstret smyger sig på igen nu, bäst att jag kilar! Måste köpa sallad till ikvälls festlighet, lite otippat? Puss och kläm!


Kommentarer
Postat av: LINA K

Härligt att ni hade en kul kväll! =) och så länge man känner sig fabulous så är det ok att köra på repeat med saker! =)



SV: Skönt att höra att jag inte är den enda som räknar kalorier hela dagen lång. Kan vara verkligt jobbigt, men svårt att komma ifrån =/

2010-10-17 @ 19:54:35
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0