IDAG HAR JAG... (fast det var ju igår)

Igår hade jag tråkigt så då åkte kameran fram (ett tag tills batterierna tog slut och inga nya hemma, såklart...) och jag tänkte visa i bild hur min dag såg ute efter körlektionen på morgonkvisten.

... mötet detta diskberg i köket.

... diskade berget och njöt av tomheten.

... njöt ännu lite mer utav hur fint köket är efter renoveringen.

... tog lite egobilder.

... tvättade fönster så att det blev skinande rent.

... fortsatte läsa i Harry Potter and the Order of the Phoenix.

... läste och läste och läste i timmar till ögonen kändes som sandpapper.

... packade väskan och åkte till vingåker för myskväll eftersom dansen så turligt blev inställt (turligt eftersom jag var svintrött).

Det var igår det, blev lite brådis till bussen så hann inte publicera det innan jag fick småspringa iväg. Och idag har det inte blivit många knop, en lång sängmorgon och sedan åkte jag hem och fixade håret på mamma som ville vara extrafin när hon skulle ut på firande ikväll. Jag själv planerar (rätt motvilligt) en hemmakväll på mitt rum med HP i högst hugg. Ibland måste man tydligen bara vara hemma. Sällskapssjuk som jag är så tog jag tag och planerade in lite partaj här hemma imorgon kväll i alla fall, så jag har något kul att se fram emot.

Nu är jag hungrighungrighungrig så ska gå o kika i köket efter något ätbart. Vi hörs. ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

ååh, harry potter <3

2010-10-01 @ 19:51:39
URL: http://sofiaelisabet.webblogg.se/
Postat av: LISOU

fin blogg! :)

2010-10-01 @ 20:34:47
URL: http://lisou.blogg.se/
Postat av: Emma C

Det var minsann ett sant berg av disk. Men så skönt det är när det väl är gjort :)



sv: smyckeskursen är för att jag ska lära mig att göra "hållbara smycken med elastisk tråd" - vilket jag tror att jag redan kan men jag tänkte att jag kunde lika gärna få lite extra information. och så får jag chans att kolla lite på deras pärlsortiment innan jag beställer hem :)

2010-10-03 @ 14:21:37
URL: http://emmacaspary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0