FIN HELG

Hej på er! Det blev lite frånvaro här i bloggen igår av den enkla anledningen att det inte fanns tid. I fredags kom Jocke hit och vi lagade mat och myste med film hela kvällen, vaknade sent (läs: jocke vaknade sent) och sedan var det dags för mig och mamma att sätta oss på bussen ut till min morbror som fyllde år och bjöd till kalas. Åh så mycket gott det blev! Potatisgratäng, rostbiff, fläskfilé, prinsesstårta, toscakaka, nötter och smågodis. Allting slank ner lätt som en plätt men idag känner jag mig dock lika tung som en säck potatis... Att det ska vara så svårt med självdiciplin! Nån måtta får det i alla fall vara så för att få nån ordning ska jag iväg och träna om en timme, en sjujääääkla massa svett ska det bli. Har dock ont i foten (alltid är det något) men det ska jag nog kunna förtränga.

Förresten så har jag läst ut Harry Potter and the Order og the Phoenix nu, imorse för att vara exakt. Plöjde igenom slutet i 3½ timme, att det ens är möjligt att fastna så här farligt i en bok! Som tur är så fick jag låna de två sista böckerna av min kusin igår så det är bara att läsa vidare. Åh, Harry, han har det inte lätt...


Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi, jag sa ju det - du kommer hinna klart! Bra jobbat :D

2010-10-11 @ 00:58:20
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0