ÄNNU EN DRÖM

Hade ännu en sjuk dröm inatt! Den här kommer jag tyvärr inte ihåg mycket av alls. Fick bara en flash back när jag loggade in och såg personen jag drömde om på facebook. Det jag kommer ihåg är i alla fall att denna personen var här i lägenheten av någon anledning och försökte sig på en massa snuskigheter på mig, jag fick fightas ordentligt och lyckades stänga ute honom men han lyckades alltid komma in igen. Konstigt nog så är alltid både mamma och pappa med när jag drömmer att jag blir överfallen (har drömt typ samma dröm förr) och båda står där rätt handfallna. Hur som helst så känns det i kroppen som jag vann i alla fall, det känns som att jag snurrat runt i sängen och sparkat och slagits hela natten. Det är vid sånna här återkommande drfömmar som man undrar om drömtydning funkar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0