SUNNY TUESDAY


Heeeeej snyggingar! Vilken underbart härlig dag jag har haft idag! Åkte till min fina Jocke igår kväll och hade det mysigt, så vaknade upp där imorse. Det blev dock ingen lång morgon för jag kom på att jag hade tandläkartid som jag var tvungen att passa, men det gjorde inte så mycket. För det var sol ute! SOL! Åh denna underbara eldboll som får en att skina upp inombords. Tog mig till tandis och visade upp min käke som har gjort ont i några veckor. Som vanligt så syns det ingenstans på mina tänder att jag spänner käken och gnisslar tänder likt ett sågverk så ingen bettskena blev det, men jag fick i alla fall tabletter på recept och rådet ett lyssna på avslappningsband innan jag somnar. Och ingen spännande film eller bok innan läggdags. Kul. Han tyckte också att jag skulle gå till en sjukgymnast så vi får se hur det blir med det.

Efter tandläkaren mötte jag upp Ewis och Tilda för en promenad i solen. Snackade en massa strunt och smidde nyårsplaner... Så lyssna nu mina nära och kära, på nyår är det med oss ni firar! Boka in upp er med annat!

Nu ropar mamma att jag ska hjälpa hemma med hennes powerpoint-presentation, bäst jag ilar! ♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Har du nämnt vår lilla idé? ^^

2010-11-16 @ 22:05:44
Postat av: Simon

Sådant nämner inte min tandläkare, ruxana fazan :P Hon säger inget om att jag ska lyssna på avslappningsmusik :o

2010-11-18 @ 21:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0